2009. április 27., hétfő

Kezdetben

Sziasztok!
A nevem Dani. Én imádok matchboxokat és Hot Wheelsokat is gyűjteni. Ez az oldal a Matchboxokról és a Hot Wheelsokról szól, na meg egy kicsit magamról.... A profilomat teleírtam mindennel...... Kép még nincsen rólam de majd később lesz... Na térjünk vissza a matchboxokra.. Rengeteg matchboxom és Hot Wheelsem van.Tele van velük egy egész polc, ugyan még nem olyan nagy gyűjtemény, mint a többieké a neten... De én még csak 1-2 éve gyűjtöm... Mikor az iskolában "elment" a matchbox láz... és bejött a "kártya láz" akkor inkább Duel Masters-t gyűjtöttem, de most már tudom, hogy a matchbox gyűjtemény sokkal többet ér ezért még a "kártya láz-ban" elkezdtem újra gyűjteni a mecsiket. Aztán,aztán lett egy szép gyűjteményem... És erről a gyűjteményről fogok blogolni..........

Mindenfajta matchboxom és Hot Wheelsem van. Régiek,újak,veteránok,gyűjthetők,szépek,rondábbak szóval minden....

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése